Studyjny Blog

online

Różnice kulturowe cz. 14 – twarz w Chinach

Posted by admin on Kwiecień - 14 - 2021 with Możliwość komentowania Różnice kulturowe cz. 14 – twarz w Chinach została wyłączona

Reklamy rozdzielają się na niezwykle dużo typów, lecz najpopularniejszy podział dotyczy w głównej mierze tego gdzie reklamy są umieszczane. Otóż ze względu na taki właśnie podział wyróżnia się na przykład reklamę radiową, reklamę telewizyjną, reklamę prasową lub w największym stopniu popularną aktualnie oraz trafiającą do największej ilości osób reklamę internetową. Wobec tego Pisanie książki w Google Docs z… czytelnikami! Aktualizacja jest najbardziej kultowa bowiem dzisiaj odpowiednio każdy ma internet i spędza w nim większą czy też mniejszą ilość czasu, wobec tego łatwiej jest do takiej osoby dotrzeć. Prócz takiego podziału wyróżnia się jeszcze reklamy ze względu na podział pod kątem materiału z jakiego są konstruowane raz sposobu reklamowania. Na przykład posiadamy reklamy statyczne i ruchome, lub reklamy wielkoformatowe oraz małogabarytowe. Są również gadżety marketingowe, które nierzadko robią furorę wśród kontrahentów. Wybór jest po prostu przeogromny, skutkiem tego powstaje pytanie, jak wybrać odpowiednią reklamę oraz co zrobić aby nie popełnić błędu oraz nie wybrać reklamy, która nie przyniesie jakichkolwiek efektów?

źródło: Wspomnienia z Laosu – Muang Ngoi Neua cz. 2

Comments are closed.